petak, 13. veljače 2015.

MOLITVA ZA OPROST GRIJEHA

Tebi Gospodine, izvoru milosrđa javljam se kao grešnik da me opereš od nečistoće.
Ja sam sagriješio-la, uvrijedio sam tebe, svoga Boga, razžalostio bližnjega i naškodio sebi. Molim te Bože da pomiluješ mene te da mi daš ljubavi da oprostim samom sebi. Kajem se što nisam slušao tvoj glas, glas moje savjesti u sebi nego se predah negativnim mislima i osjećajima. Molim te tisuću put za oprost, molim te ne dopusti da se udaljim od tebe, koji si mi sve. 
Gospodine Bože ojačaj glas mog srca da drugi put poslušam njega i da se nedam slabostima svog ljudskog uma. Bože stavi ruku na moje čelo kao znak da mi opraštaš grijeh ili grijehe i obećavam ti da ću djelovat po ljubavi, te kad dođem u iskušenje da ću djelovati po tebi datoj i osvijetljenoj savjesti. AMEN

Tri puta ... OČE NAŠ...