ponedjeljak, 13. srpnja 2015.

MOLITVA BOGU

Gospodine na nebesima, stvoritelju svega što postoji, kako je divno znati da sam ja tvoje stvorenje ljubavi i da si ti moj otac. I kad sam u sumnji znam da me iskreno voliš i razumiješ, volim te u svakom trenutku mog života.
Znam da me voliš beskrajnom ljubavi.
Znam da bdiješ nad menom danju i noću.
Znam da ti bolje od mene znaš što je bolje za mene.
Znam da me možeš izvući iz boli, patnje i zla.
Vjerujem i znam ...ali uvećaj u meni vjeru i ljubav prema tebi, sebi i svim tvojim stvorenjima.

Pomozi da budem što bolji sljedbenik tvoje ljubavi i pravde i da uspijem u današnje vrijeme dobrotu prikazat kao nešto moderno.
Bože, stvoritelju svega predajem ti se i vjerujem da ćeš me vodit mojim pravim putem i bit uz mene sve dok se ponovno ne sastanemo u tvom nebeskom kraljevstvu kao otac i dijete...AMEN...