utorak, 14. srpnja 2015.

MOLITVA PROTIV NESRETNE ZALJUBLJENOSTI

Moj Gospodine želim ti se izjadat i priznat sav očaj koji osjećam što ne mogu bit uz osobu u koju sam zaljubljen-na.
Moj Gospodine pomozi mi da shvatim da su moji osjećaji zaljubljenosti koji su došli preko noći najdublji i najčistiji osjećaji koje imam i da trebam bit ponosna na to da sam sposobna gajit tako lijepe osjećaje prema nekome.
Spoznaja da moja zaljubljenost neće bit uzvraćena je okrutna  i gubim nadu za budućnost .
Moja velika tuga je da on ( ona ) nezna za moje osjećaje a i da zna nemože ih uzvratit jer se nemože na silu.

Stoga te preklinjem dragi Isuse da nestanu osjećaji i zaluđenost, te da postanem slobodnog srca za pravu novu ljubav.
Ne napuštaj me u ovim bolnim i tužnim vremenima moj presveti Isuse...AMEN...