nedjelja, 31. srpnja 2016.

MOLITVA ZA SILOVANE ŽENE

Mili moj Isuse, preživjeh najveće poniženje koje žena može doživijeti. Zbog poremećenog uma i hladna srca ja se sad osjećam prljavo, bezvrijedno, osramoćeno i poniženo zato trebam tvoju pomoć milostivi Isuse.
Molim te daj mi ruku, digni me sa koljena i podsjeti me kako je veličanstveno i od Boga blagoslovljeno biti žensko biće.
Bog stvori ženu da uljepša i obogati svijet. Ženstven osmijeh i hod, tjelesna ljepota, nježno srce, moć darivanja života i mnogo  više je žena.
Stavi ruku na moje rane i izliječi ih pa onda stavi ruku na moje srce i daj mu topline i svjetlosti  da uspijem oprostit i uzdignute glave dalje živjet život nježne ali jake i ponosne žene koja je ponovno spremna da vjeruje i voli muškarca duhovno i tjelesno. Isuse ne daj da izgubim vjeru u čast i dobrotu muškog roda kao što neću izgubit vjeru u tebe...AMEN...

TRI X OČE NAŠ...